Terugbetaal- en retourneringsbeleid
Overzicht
Onze retourbeleid bedraagt 30 dagen. Als er 30 dagen (sinds je aankoop) zijn verstreken, kunnen we je geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.
Om in aanmerking te komen voor een retourverzending, moet het artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat bevinden als waarin je het hebt ontvangen. Ook moet het in de originele verpakking zitten.
We accepteren geen oorbellen retour, dit vanwege de hygiëne.
Om de retourzending af te ronden, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.
Terugbetalingen
Zodra de retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we je een e-mail om te laten weten dat we het geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen je ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van je terugbetaling.
Als dit is goedgekeurd, wordt je terugbetaling verwerkt en wordt binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op je creditcard of originele betaalmethode toegepast.
Te late of ontbrekende terugbetalingen
Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst nogmaals je bankrekening.
– Neem dan contact op met je creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat je terugbetaling officieel wordt gepost.
– Neem vervolgens contact op met je bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je terugbetaling nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via de mail: rachel.78@live.nl
Uitverkoop items
Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald. Uitverkoop artikelen kunnen niet worden geretourneerd.
Omwisselen
We vervangen alleen artikelen als ze defect of beschadigd zijn. Als je het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op: rachel.78@live.nl en stuur je artikel naar: Kalkovenweg 46, 2401LK te Alphen aan den Rijn.
Retour verzending
Om je product te retourneren, kun je het product retour sturen naar: Kalkovenweg 46, 2401LK te Alphen aan den Rijn. Let op altijd eerst even een email sturen.
Je bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van eigen verzendkosten voor het retourneren van het artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als je een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending in mindering gebracht op de terugbetaling.
Afhankelijk van waar je woont, kan de tijd die nodig is voordat het geruilde product je bereikt, variëren. We kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde artikel zullen ontvangen.
Hulp nodig?
Neem contact met ons op via rachel.78@live.nl voor vragen over terugbetalingen en retourzendingen.